CSUC

La Biblioteca de la UdG estrena nou pla estratègic

La Biblioteca de la Universitat de Girona (UdG) ha presentat el seu nou Pla estratègic Gir 23-27, que representa una estratègia de suport a la transformació digital de la universitat. La proposta és un gir que ha de contribuir a la millora de la qualitat acadèmica, de l'espai físic i digital d'aprenentatge de l'alumnat, i a l'increment de la competitivitat de la universitat en el seu conjunt i de l'entorn on es troba en particular. 

Gir 23-27 emana de l'actual pla estratègic UdG2030, segons el qual la biblioteca s'ha de posicionar en l'eix de la institució i posar a la seva disposició l'expertesa com a gestors d'informació. La transformació digital ha de permetre una interacció personalitzada amb l'estudiant per millorar la seva estada vivencial (física o virtual) a la biblioteca, i facilitar-li l'accés obert i equitatiu al coneixement. 

El nou pla estratègic s'estructura al voltant de cinc eixos, que són els següents: 

  • Eix 1: proporcionar a l'alumnat un entorn digital personalitzat de serveis i recursos d'informació i un espai físic òptim per a millorar la seva experiència universitària i el seu aprenentatge continuat. 
  • Eix 2: proporcionar al personal docent les eines i l'assessorament necessaris per contribuir a millorar la qualitat i l'accessibilitat dels recursos d'informació que ofereixen a l'alumnat en el seu procés d'aprenentatge. 
  • Eix 3: proporcionar al personal investigador les eines i l'assessorament per avançar en el compromís institucional amb el coneixement obert.
  • Eix 4: esdevenir una biblioteca patrimonial oberta al territori vetllant per la preservació de col·leccions úniques i distintives i posant-les a disposició de la comunitat per a contribuir a la generació de nou coneixement. 
  • Eix 5: perseguir una gestió sostenible i eficient dels recursos de la biblioteca i col·laborar activament en la transformació digital de la universitat. 

Per a més informació, consulta el web dedicat exclusivament al pla estratègic de la biblioteca

  • Compartir:
  • #
  • #
  • #