CSUC

La Universidad Rey Juan Carlos s'afegeix als acords marc de serveis de desenvolupament de programari, llicències de programari i Salesforce

Aquest octubre, la Universidad Rey Juan Carlos (URJC) s'ha adherit a tres acords marc que gestiona el CSUC: desenvolupament de programari, llicències de programari i llicències del programari Salesforce i els seus serveis associats.

L'acord marc de desenvolupament de programari homologa els proveïdors per a la prestació de serveis de desenvolupament, manteniment, evolució de programari i suport a la posada en producció de les aplicacions resultants. Està format per sis lots i contempla diferents tipus de desenvolupaments a mida que inclouen les tecnologies Java, PHP, JavaScrip i .NET; també desenvolupaments d'aplicacions per a dispositius mòbils Android i iOS, i creació de webs amb gestors de continguts com ara Liferay, WordPress, Drupal i OpenCMS. A més, s'inclou la prestació de serveis propis a la plataforma Oracle i serveis de consultoria i desenvolupament de solucions d'intel·ligència de negoci (PowerBI, QlikView, PENTAHO i Tableau). Per últim, l'acord marc també ofereix serveis de direcció interina de projectes i consultoria per acompanyar en processos de canvi tecnològic i definició de governança tecnològica.

L'acord marc de llicències de programari té per objectiu l'adquisició consorciada de llicències de programari (d'Atlas.ti, Nvivo, Salesforce, SPSS, Liferay, Alfresco Enterprise, MicroStrategy, Mathematica, LabVIEW i Red Hat) amb uns preus màxims fixats i uns serveis mínims establerts. Les llicències són per a ús educatiu, docent, de recerca sense ànim de lucre, i administratiu, i es pot disposar d'elles en propietat o en la modalitat de lloguer.

Per últim, l'acord marc per a l'adquisició de llicències del programari Salesforce comporta múltiples beneficis, tant per l'estalvi que suposa, ja que contempla uns preus màxims fixats i descomptes mínims als serveis, com perquè permet una adquisició flexible segons les pròpies necessitats i altres beneficis addicionals d'actualització, formació i suport tècnic. Salesforce és una plataforma de gestió de les relacions amb els clients (CRM) basada al núvol que proporciona a tots els departaments d'una organització, inclosos els de màrqueting, vendes, servei d'atenció al client i comerç electrònic, una visió unificada dels seus clients a una plataforma integrada.

  • Compartir:
  • #
  • #
  • #