CSUC

Resolta la incidència a la xarxa interna del CSUC

  • Publicat el 22-11-2021
  • CSUC

Des del passat dijous 18 de novembre, diversos serveis del CSUC no han estat disponibles a causa d'un problema a la xarxa interna ocasionat per un mal funcionament dels tallafocs. Aquesta incidència s'ha pogut resoldre durant el cap de setmana usant una solució alternativa per recuperar l'accessibilitat als serveis, però serà necessari fer una actuació definitiva programada en els propers dies, de la qual informarem als usuaris properament a través dels canals habituals.

El problema generat pels tallafocs ha afectat serveis bàsics que proveeix el CSUC a les institucions, com ara serveis en núvol (federació d'identitat...), administració electrònica (votació electrònica, gestor d'òrgans col·legiats...), serveis bibliotecaris en algunes universitats (Sistema Alma i Primo, Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya, Confluence, serveis d'accés remot...), portals i repositoris (Portal de la Recerca, Repositori de Dades de Recerca...) i compres conjuntes (plataforma de material de laboratori). El nostre servidor de correu també se n'ha vist afectat, provocant que alguns correus electrònics que hauríem d'haver rebut entre el 18 i 19 de novembre no hagin entrat. 

Per aquest motiu, lamentem les dificultats que la manca de disponibilitat d'aquests serveis ha generat no només al personal de les institucions (universitats, centres de recerca...) sinó també als seus usuaris. Des del CSUC, seguirem treballant per millorar la qualitat i la disponibilitat de tots els nostres serveis.

  • Compartir:
  • #
  • #
  • #