CSUC

Organització

Organigrama

Consulta com s'estructura la nostra plantilla de personal en les diverses àrees d’activitat.

El CSUC està estructurat en una àrea administrativa i cinc de tècniques.

Administració i Finances

Responsable de portar a terme el suport i el control econòmic i legal del Consorci, així com de coordinar tota la logística per al seu bon funcionament i de promoure la difusió de les seves activitats a través de cursos, jornades...

TIC

Responsable de la proposta, disseny i execució de projectes conjunts basats en les tecnologies de la informació i la comunicació i en particular la gestió d'infraestructures conjuntes.

Aprenentatge, Recerca i Ciència Oberta

Responsable de la proposta, disseny i execució de projectes que facilitin l'accés i la transparència quant als actors, al finançament, a les dades, als mètodes, als resultats, a les publicacions i a l'avaluació de la recerca, així com també del disseny i execució de projectes conjunts per millorar i potenciar la qualitat dels serveis bibliotecaris i la preservació i difusió de la informació.

Relacions i Acords amb la Comunitat

Responsable de promoure projectes compartits i reforçar la gestió conjunta amb les universitats i el conjunt d'entitats adherides, integrarà l'Àrea de Compres Conjuntes, la Unitat de Contractacions i les relacions amb els Clients.

Gestió de Serveis Comuns

Responsable de la gestió administrativa i econòmica de diversos programes i projectes en l'àmbit d'universitats: el Pla Serra Húnter de contractació de professorat, el Pla de Doctorats Industrials per contribuir a la competitivitat i internacionalització de la indústria catalana, els indicadors del sistema d'informació universitari recopilats a UNEIX...

Data d'actualització: 19 de desembre de 2025.