CSUC

Organització

Organigrama

Consulta com s'estructura la nostra plantilla de personal en les diverses àrees d’activitat.

El CSUC està estructurat en una àrea administrativa i cinc de tècniques.

Administració i Finances

Responsable de portar a terme el suport i el control econòmic, legal i contractual del Consorci, així com de coordinar tota la logística per al seu bon funcionament i de promoure la difusió de les seves activitats a través de cursos, jornades...

TIC

Responsable de la proposta, disseny i execució de projectes conjunts basats en les tecnologies de la informació i la comunicació i en particular la gestió d'infraestructures conjuntes.

Aprenentatge, Recerca i Ciència Oberta

Responsable de la proposta, disseny i execució de projectes que facilitin l'accés i la transparència quant als actors, al finançament, a les dades, als mètodes, als resultats, a les publicacions i a l'avaluació de la recerca, així com també del disseny i execució de projectes conjunts per millorar i potenciar la qualitat dels serveis bibliotecaris i la preservació i difusió de la informació.

Compres Conjuntes

Responsable de la proposta, disseny i execució de projectes que comportin la compra conjunta de béns i serveis per part de les entitats consorciades, agregades i d'altres partícips.

Gestió de Serveis Comuns

Responsable de la gestió administrativa i econòmica de diversos programes i projectes en l'àmbit d'universitats: el Pla Serra Húnter de contractació de professorat, el Pla de Doctorats Industrials per contribuir a la competitivitat i internacionalització de la indústria catalana, els indicadors del sistema d'informació universitari recopilats a UNEIX...