Contractació de productes i serveis de qualitat de manera àgil, eficaç, eficient i amb preus avantatjosos gràcies a l’acció conjunta.
En què treballes?
Solucions per al teu perfil
Notícies sobre...
Seu social (Edifici Nexus)
C/ Gran Capità, 2. 08034 Barcelona
Centre de Processament de Dades (Edifici Annexus)
Magatzem cooperatiu GEPA
Seu electrònica
Consulta les nostres ofertes de treball i uneix-te al nostre equip!
Et mostrem només les ofertes vigents. Per consultar ofertes tancades, usa el filtre.
El Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) té la necessitat de cobrir un lloc de treball amb les característiques següents:
Plaça | Tècnic/a de Recursos d'Informació |
Destinació | Àrea d'Aprenentatge, Recerca i Ciència Oberta |
Categoria | Tècnic/a Sènior Nivell 1 |
Jornada | Partida – 37,5 h/setmana |
Localitat | Barcelona |
Retribució bruta anual | 35.360,67 € |
Tipus de contracte | Laboral temporal |
Codi del concurs | U388 |
Període de prova | 4 mesos |
Funcions:
De conformitat amb l'article 121 de la Llei 40/2015 sobre el règim jurídic del sector públic, es tindran en compte les sol·licituds de les persones que acreditin un vincle preexistent de caràcter fix, funcionarial o laboral, amb la pròpia entitat o amb les administracions participants en el CSUC (Generalitat de Catalunya, UB, UAB, UPC, UPF, UdL, UdG, URV i UVic-UCC) i que reuneixin els requisits de titulació i coneixements següents:
Excepcionalment, quan no sigui possible disposar de personal procedent dels ens consorciats, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades que compleixin amb els requisits de titulació, coneixement de la llengua catalana i altres coneixements especificats en aquest apartat.
Coneixements bàsics que es valoraran per a optar al lloc de treball:
A més, es valorarà:
Les persones interessades han d'enviar, fins al 22 de gener del 2025, a l'adreça electrònica direccio@csuc.cat:
Al correu electrònic també hi ha de constar a l'apartat assumpte el codi de referència U388, i a l'apartat reservat al text, els cognoms i nom, el NIF, el telèfon de contacte, la titulació acadèmica i el nivell de català i anglès.
Amb l'enviament de la seva sol·licitud, les persones candidates donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent, així com que l'òrgan convocant i el tribunal en facin les comprovacions i les acreditacions d'ofici.
Data de publicació d'aquesta convocatòria: 24 de desembre.
El Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) té la necessitat de cobrir un lloc de treball amb les característiques següents:
Plaça | Cap de Contractacions |
Destinació | Àrea d'Administració i Finances |
Categoria | Cap de departament N2 |
Jornada | Partida – 37,5 h/setmana |
Localitat | Barcelona |
Retribució bruta anual | 58.934,45 € |
Tipus de contracte | Laboral indefinit |
Codi del concurs | U381 |
Període de prova | 4 mesos |
Funcions:
De conformitat amb l'article 121 de la Llei 40/2015 sobre el règim jurídic del sector públic, es tindran en compte les sol·licituds de les persones que acreditin un vincle preexistent de caràcter fix, funcionarial o laboral, amb la pròpia entitat o amb les administracions participants en el CSUC (Generalitat de Catalunya, UB, UAB, UPC, UPF, UdL, UdG, URV i UVic-UCC) i que reuneixin els requisits de titulació i coneixements següents:
Excepcionalment, quan no sigui possible disposar de personal procedent dels ens consorciats, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades que compleixin amb els requisits de titulació, coneixement de la llengua catalana i altres coneixements especificats en aquest apartat.
Coneixements bàsics que es valoraran per a optar a la plaça:
A més, es valorarà:
Les persones interessades han d'enviar, fins al 16 d'agost, a l'adreça electrònica direccio@csuc.cat:
Al correu electrònic també hi ha de constar a l'apartat assumpte el codi de referència U381, i a l'apartat reservat al text, els cognoms i nom, el NIF, el telèfon de contacte, la titulació acadèmica i el nivell de català i anglès.
Amb l'emplenament del formulari de sol·licitud, les persones candidates donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent, així com que l'òrgan convocant i el tribunal en facin les comprovacions i les acreditacions d'ofici.
Data de publicació d'aquesta convocatòria: 26 de juliol.
El procés de selecció es farà de conformitat amb els principis constitucionals d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat. El sistema de selecció consistirà en les següents fases:
Per agilitzar el procés de contractació del personal, si escau, aquestes fases es podrien fusionar en una única on es tindrien en compte prioritàriament les sol·licituds de les persones que acreditin un vincle preexistent de caràcter fix, funcionarial o laboral amb l’Administració de la Generalitat o amb els ens i entitats del seu sector públic.
Les candidatures que no compleixin amb els requisits, que no estiguin incloses dins els supòsits previstos o que no es tramitin d’acord amb el procediment establert, quedaran excloses.
Les persones candidates poden ser excloses també del procés de selecció en funció dels resultats obtinguts en les diferents etapes.
Si en el termini d'un mes no s'ha rebut cap resposta, s'ha d'entendre que la persona candidata no ha estat seleccionat/da.
Us informem que, en el cas d'ofertes de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i del seu sector públic, en compliment de l'art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms serà publicat en aquesta pàgina web i en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d'oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.
Contra aquest acte administratiu, la persona interessada pot interposar potestativament un recurs de reposició davant el director general del Consorci, en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la seva publicació, d’acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé directament un recurs contenciós administratiu davant dels Jutjats Contenciosos Administratius de Barcelona en el termini de dos mesos comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.
Vols estar informat en tot moment?
Barcelona
Gran Capità, 2 (Edifici Nexus)
93 205 6464
Lleida
Parc de Gardeny 8 C (GEPA)
93 551 6242
Serveis
Personal CSUC
CC BY 4.0
Projecte web desenvolupat per ACTIUM Digital