El Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) té la necessitat de cobrir un lloc de treball amb les característiques següents:
Plaça
Cap de Contractacions
Destinació
Àrea d'Administració i Finances
Categoria
Cap de departament N2
Jornada
Partida – 37,5 h/setmana
Localitat
Barcelona
Retribució bruta anual
58.934,45 €
Tipus de contracte
Laboral indefinit
Codi del concurs
U381
Període de prova
4 mesos
Funcions:
Planificar i coordinar els processos de contractació del CSUC, definint estratègies i calendaris que responguin a les necessitats de l'organització.
Coordinar la tramitació dels expedients de contractació pública gestionant les fases del procés per garantir el compliment dels requisits legals.
Coordinar l'elaboració dels plecs de clàusules administratives assegurant la inclusió de totes les condicions necessàries per una contractació transparent i ajustada a la normativa.
Coordinar la supervisió dels plecs de prescripcions tècniques, per assegurar que compleixin amb les necessitats tècniques i els objectius del CSUC.
Supervisar la redacció i la formalització dels contractes, garantint que s'ajustin a les condicions acordades i a la normativa vigent.
Assessorar en contractació pública al CSUC oferint suport i orientació sobre els procediments i normatives aplicables.
Supervisar l'elaboració de models de documentació en el marc de la contractació pública, desenvolupant plantilles i documents estàndard per agilitzar els processos.
Coordinar la recepció i avaluació de les ofertes presentades pels proveïdors.
Participar en les meses de contractació per garantir la transparència i l'objectivitat en la selecció dels adjudicataris.
Avaluar periòdicament els processos de contractació per identificar àrees de millora.
Proposar i implementar millores en els procediments de contractació per augmentar l'eficiència i l'eficàcia.
Formar el personal intern sobre els procediments i normatives de contractació pública per assegurar el seu compliment.
Coordinar i supervisar l'equip i planificar les seves funcions d'acord amb el PGA i els objectius establerts per la Direcció General.
Detectar necessitats i oportunitats de millora, proposant projectes en benefici del CSUC.
Gestionar l'equip, oferint lideratge, suport i orientació per aconseguir els objectius organitzatius. Assignant tasques, avaluant el rendiment i facilitant el desenvolupament professional de l'equip mitjançant un feedback constructiu i la detecció de necessitats de formació i fomentant una comunicació oberta promovent un ambient de treball positiu i col·laboratiu.
De conformitat amb l'article 121 de la Llei 40/2015 sobre el règim jurídic del sector públic, es tindran en compte les sol·licituds de les persones que acreditin un vincle preexistent de caràcter fix, funcionarial o laboral, amb la pròpia entitat o amb les administracions participants en el CSUC (Generalitat de Catalunya, UB, UAB, UPC, UPF, UdL, UdG, URV i UVic-UCC) i que reuneixin els requisits de titulació i coneixements següents:
Titulació universitària superior, graduat universitari, màster universitari oficial o equivalent.
Coneixements de català: Disposar del coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent. Aquesta circumstància s'acreditarà amb la possessió del corresponent certificat de nivell de suficiència de català (C1) o superior. En cas de no disposar d'aquest certificat, aquest coneixement es constatarà amb la superació d'una prova que s'efectuarà amb les mateixes garanties i requisits que les proves de coneixements de llengua catalana previstes per a l'obtenció del certificat esmentat.
Excepcionalment, quan no sigui possible disposar de personal procedent dels ens consorciats, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades que compleixin amb els requisits de titulació, coneixement de la llengua catalana i altres coneixements especificats en aquest apartat.
Coneixements bàsics que es valoraran per a optar a la plaça:
Coneixement profund de la legislació i normativa aplicable a la contractació pública, tant a nivell nacional com autonòmic.
Coneixement profund dels procediments i processos de licitació, adjudicació i execució de contractes públics.
Coneixement profund en gestió i supervisió de contractes, incloent termes i condicions, clàusules legals i garanties.
Comprensió dels principis d'ètica i transparència en la gestió pública.
Coneixements de gestió d'equips: Habilitats per motivar, coordinar i supervisar equips de treball.
A més, es valorarà:
Formació universitària (grau o llicenciatura) en Dret.
Cursos especialitzats en contractació pública.
Cursos de gestió de projectes.
Seminaris i tallers sobre les novetats en legislació i pràctiques de contractació pública.
Formació en lideratge, gestió d'equips, negociació, resolució de conflictes i presa de decisions.
Coneixements dels sistema universitari català i del funcionament de les administracions públiques.
Experiència mínima de 5 anys realitzant funcions similars a les descrites al perfil del lloc de treball.
Nivell mig d'anglès (parlat, escrit i llegit).
Coneixements avançats del sistema Windows i del paquet d'Office (o equivalent de programari lliure), especialment de les eines relacionades amb el treball amb fulls de càlcul i bases de dades Programari ofimàtic genèric: nivell avançat.
Programari de consulta jurídic: nivell avançat.
Eines electròniques de la contractació pública i, en concret, de la plataforma de contractació de la Generalitat de Catalunya.
Coneixements d'eines i aplicacions per al treball col·laboratiu i eines de tiqueting.
Coneixements d'eines de intel·ligència artificial.
Coneixements de plataformes de Comunicació com Microsoft Teams, Zoom... per a reunions i treball col·laboratiu.
Competències personals: Planificació i organització, Resolució de problemes i presa de decisions, Comunicació, Empatia i escolta activa, Treball en equip, Tolerància a la pressió, Iniciativa, autonomia i pro activitat, Flexibilitat i adaptabilitat.
Les persones interessades han d'enviar, fins al 16 d'agost, a l'adreça electrònica direccio@csuc.cat:
Currículum detallat i actualitzat en català amb fotografia.
Còpia de la titulació, del certificat de nivell de català en cas de disposar-ne i de la documentació acreditativa dels mèrits al·legats.
Carta de presentació amb la seva experiència i els motius pels quals té interès en aquesta oferta de treball.
Al correu electrònic també hi ha de constar a l'apartat assumpte el codi de referència U381, i a l'apartat reservat al text, els cognoms i nom, el NIF, el telèfon de contacte, la titulació acadèmica i el nivell de català i anglès.
Amb l'emplenament del formulari de sol·licitud, les persones candidates donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent, així com que l'òrgan convocant i el tribunal en facin les comprovacions i les acreditacions d'ofici.
Data de publicació d'aquesta convocatòria: 26 de juliol.
Sistema de selecció de personal fix
El procés de selecció es farà de conformitat amb els principis constitucionals d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat. El sistema de selecció consistirà en les següents fases:
Primera fase. En aquesta fase, de promoció interna, s’oferirà la plaça al personal del CSUC amb contracte laboral fix. En cas que es presenti alguna candidatura, s’avaluaran les sol·licituds. En cas contrari, o que els candidats no superin el procés de selecció, es passarà a la segona fase.
Segona fase. En cas que la plaça sigui declarada no singular, estarà oberta només a les persones que acreditin un vincle preexistent de caràcter fix, funcionarial o laboral, en les entitats consorciades. Tant per a la primera com per a la segona fase, el sistema de selecció consistirà en l’estudi del correu motivat de presentació i del currículum i, un cop valorats, les persones seleccionades, seran convocades, si escau, per a una prova específica i/o una entrevista. Les sol·licituds s’avaluaran d’acord amb els principis informadors i els objectius dels sistemes de provisió. En el procediment de selecció es tindrà en compte l’antiguitat, la formació i l’experiència en tasques dins l’àrea funcional, atenent al grup d’adscripció, i si s’escau, el resultat de l’entrevista i prova sobre el lloc de treball.
Tercera fase. Quan no sigui possible seleccionar personal propi o procedent de les entitats consorciades per a la plaça vacant, sempre i quan el lloc de treball sigui estructural singular, es procedirà a valorar les sol·licituds d’altres persones interessades, que compleixin amb els requisits de titulació i coneixements especificats que seran analitzades en un procés anàleg al descrit prèviament.
Per agilitzar el procés de contractació del personal, si escau, aquestes fases es podrien fusionar en una única on es tindrien en compte prioritàriament les sol·licituds de les persones que acreditin un vincle preexistent de caràcter fix, funcionarial o laboral amb l’Administració de la Generalitat o amb els ens i entitats del seu sector públic.
Les candidatures que no compleixin amb els requisits, que no estiguin incloses dins els supòsits previstos o que no es tramitin d’acord amb el procediment establert, quedaran excloses.
Les persones candidates poden ser excloses també del procés de selecció en funció dels resultats obtinguts en les diferents etapes.
Si en el termini d'un mes no s'ha rebut cap resposta, s'ha d'entendre que la persona candidata no ha estat seleccionat/da.
Us informem que, en el cas d'ofertes de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i del seu sector públic, en compliment de l'art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms serà publicat en aquesta pàgina web i en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d'oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.
Règim d’impugnacions i al·legacions
Contra aquest acte administratiu, la persona interessada pot interposar potestativament un recurs de reposició davant el director general del Consorci, en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la seva publicació, d’acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé directament un recurs contenciós administratiu davant dels Jutjats Contenciosos Administratius de Barcelona en el termini de dos mesos comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.